Alla inlägg den 9 februari 2019

Av jag-zelda - 9 februari 2019 07:42

Tjena  Zelda här!

Ni kan tro att det har snöat sen sist, det var mycke snö då men nu är det ännu mera 

och det snöar idag med   Det är kul att springa fort i snön och prova om man kan

ta sig fram i den djupa snön där ingen skottat... Har kommit på ett nytt knep att slippa

gå in när husse eller matte inte vill vara ute längre - jag springer så fort jag kan

åt olika håll och då hinner dom inte med, hihihi  Matte har filmat mig när jag springer 

så där fort och hon sa att hon skulle lägga in den filmen här så alla får se vad snabb jag

är, men jag tror det när jag ser det för hon är inte snabb på nått!! Ja förutom när jag är

kissnödig då, dåå går det undan...

Jag var ut alldeles nyss förresten och då tyckte jag nog att "snölassen" skulle ha lite 

skäll men matte sa att den skulle man inte skälla på. Jag provade flera gånger bara för

att se om hon skulle ändra sig men se det gjorde hon inte, hon kan vara riktigt tjurig min

matte så jag fick väl låta bli att skälla då

 

Vi har varit ute och åkt mera bil och det gillar jag rätt bra nu för då passar jag på att vila

och fundera ut nya hyss till vi kommer fram dit vi ska   

 

Matte har pratat om att vi ska börja träna där man ska söka nåt med nosen, jag får väl se va hon

menar med det men hon brukar hitta på kul saker så det är säkert det här med.  Jag letar ju godisar

på golvet med nosen så det kanske är nåt sånt vi ska göra... hoppas... godis är gott!!

Vi hörs!

 

Voff Voff / ZELDA   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards